Full dag

oj oj oj tidig morgon idag för mig och skynda iväg till Gallan,
där Mami och resten av Expertgänget (och styrelsen) Hade en bloggrelis frukost =)
Mamma pratade om redigering av bilder och photoshop. Samsung var också där
och visade den nya blogg kameran lite snabbt, lite för snabbt..?!
Jag skulle dema den senare på jobbet, men vi säger såhär, den ville inte riktigt göra det som
jag ville, haha! Men promotade för att den tar VÄLDIGT bra bilder ;)
Mamma var jätte duktig =) Frukosten var jätte god, plus att jag lyckades få me mig
en Goodiebag därifrån ;)




Sen var det tillbaka till verkligenheten och stress, fortfarande jätte kul men mycket att göra men
hatar stress, har aldrig stressat innan jag började jobba, gleed igenom skolan ( Med stil)
Aa massa skit snack nu haha, trött som fan..
Men efter jobbet blev det en stor kram med Ariel och sen till Mamma som var på Danny´s
frisersalong!

Medans mamma färgade håret så lockade och plattade han mitt hår med en sån grym
locktång så jag tror att jag bara dör dah!
Kom inte ihåg vad den hette, men ska köpa den yaaow


Sån snygging va! Love mitt bruna hår,
blir snart lite mörkare'igen'




Fina mami och shnyggingen Daniel!

Nä nu ska jag ta bort my make up och få lite shönhetssömn!
Ciao


lägger upp mer ifrån bloggfrukosten imorn, har inga bildbevis på att jag var där! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0