God morgon bloggen!

God morgon Bloggen!
Blev tyvärr inget gym igår, men Jag har lovat mig själv att gå idag,
annars hänger jag mig själv :S ( Ok, lite överdrivet) men måste bli piggare och more fit!
Skulle dricka min päron shake igår (med soyamjölk) INGE vidare hörrudu.. ska göra ett nytt försök
ikväll men med vatten, tänkte bara att det skulle bli mer som en milkshake med soya men
den blev bara mjölnig! Sen har jag också tagit med mig lite solrosfrön till jobbet, så man kan nalla på det
istället för godis! =)
Hoppas att ni har en bra dag! Hörs senare
Puss och klapp

                   

             
Brorsan poppar popcorn i min popcorn maskin, hahaha
You have to be there to livit..;)



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Åååååhhh....vill oxå poppa popcorn!!!

2009-10-13 @ 11:17:38
Postat av: Du vet inte

heeej.. ja men det tycker jag vi ska göra :D hihihih

skulle va kul..

kram

2009-10-13 @ 20:45:32
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0