Massa färger

Var med farfar nyss och letade efter klinkers tillbadrumms väggarna, vi hittade först och främst
inte ens till något kakelställe, åkte bara runt och runt, hahaha alltid lika roligt att åka bil
med farfar ;)
Vi hamnade till slut på Bromma Zoo och köpte hundmat och massa godis till min lilla gris =)
Sen var jag suger på kaffe men precis inna vi skulle lämna Bromma marknad, som föresten håller
på att bli större och större och större och stöö... hahaha ja ett typ av köp centrum, eller har jag fel?
Ni som jobbar där vet ju ;)
Hittade tillslut ett kakelhus och oj vad coola badrum det fanns =) och Oj vad dyrt det var!


Den är mycket ljusare, nästan vit! Linnda blev kääär =)
bara 35.000:-.. . haha


Hjärtat får huvudvärk av mig hehe Oj..(A)

En skit snyggt badkar, ska jag ha i mitt framtida hus någon gång ;)



det kan bli något åt det här hållet med färger och svarta randen på väggen
plus svart golv! är gråa väggar.


Sen blev det vanilla och macka, farfars muffins ) haha

Mammi hittade ett par snygga fondväggar till köket, dessa två gillade jag :)

min absoluta favvo


oxå jävligt cool

sen de enkla varianterna


ciao







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0