Sex and the city

tvätt, tvätt och tvätt.. ikväll blev det tvättid igen, men nu har jag inge smutstvätt kvar,
bra va?! :)
Har ni någonsin hamnat i en hiss med en granne där det blir pinsamt tyst?
Jag gjorde efter att jag gick ner för att lägga in tvätten, kom en granne och skulle hämta sin.
Vi tog då samma hiss upp för att vi gick ut samtidigt men man kände lite att hon tyckte att det var
riktigt pinsamt för att det var så tyst, gillar självklart inte att prata för mycket me grannarna
men hatar när man är helt tyst efter att man frågat lite små saker i tvättstugan och hälsat
och bla bla bla.. är ju inte big of a deal men tänkte bara på det haha!
Sen åandra sidan finns det ju jätte trevliga grannar att prata med och det blir aldrig tyst!
Sitter och tittar på den bästa serien ehver =)
SATC!
Så rolig :) jäkligt komplicerat avsnitt, alla är killar och alla är gay och alla är
med varann! Men har ju typ sett alla förut, I have the choobox ;)
Blev så lycklig för några helger sen när jag hittade den upp på vinden!
Nä nu ska jag hämta tvätten och sen blir det jobb imorgon!



ciao


Kommentarer
Postat av: JOe the Hoe

så Marylin Monroe Picture!

2009-10-18 @ 23:36:22
URL: http://joesofine.blogg.se/
Postat av: Anonym

ching chong

2009-10-20 @ 13:12:56
Postat av: hejsan

hejsan linnda hj..!!!!!!

wzupppppppppppppppppppppp

kramiz

2009-10-20 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0