Black sun

Halluu god morgon på er =)
En varm dag ocxh latte på det, jo jag tackar ja ;)
En skön start på veckan, vi hade ett helt fullt
sminkbord framför oss imorse, gissa som att det känns att vara en unge
i en godisfabrik =P, orkade dessvärre inmte gå upp så himmla tidigt,
men hann prova en omgång sminkning ;) hahaha
Är lite fast på just apricot just nu, måste nog ta och inskaffa mig en..
Den jag har hemma själv är lite väl Röd.. man kan säkert oxå bli coolt om
man gör på rätt sett, måste testa det snart!

Nu ska jag jobba järnet och sen ut på stan på lunchen :)

ciao Darlings!




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Sötnoooos!!!

Älskar dig snuttan!

Puss puss

2009-09-14 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0