dåligt jag vet

dålig upptadering... I know,
har bara inte haft så mycket rolig att skriva, men ska börja bli
mycket bättre på det =)
Imorse träffade jag på en P-lisa, Finns dom kvar?!
Tydligen :)
tänkte nästan ta bild bevis så vi börjar få upp lite roligt
här på bloggen och vad min vardag består av ;P händer faktist
lite kul grejer tro det eller ej :P
Till lunch idag blev det sushi buffé ´men massa andra goda kycklingrätter
men Jossan, mammi, Tina och Piber!
Fan vad jag och jossan tryckte i oss med lax sushi..=)
mmm gött var det, men kamera jäveln dog men ska lägga upp 1 bild
 som jag hann ta ialf :)
Ikväll blir det en fredagskväll =)
mer säger jag inte, lite privat tack!





en bild ifrån en dag på stan med Senjis♥ förra helgen =)

Kommentarer
Postat av: Josse

Bästa lunchen! fortfarande helt uppsväld! hahaha

2009-09-11 @ 19:09:43
URL: http://emundjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0