god morgon!

Heej hopp!
Hmm vad händer idag då..?! Inte så mycket( tyvärr) haha
kom till jobbet för 40 min sen, och har fortfarande inte vaknat!
Men har snart druckit upp mitt kaffe så jag får väl hoppas på att
bli lite piggare.. Hade bara sån jävla huvudvärk igår,
kändes som att jag var så jävla bakis så det var helt sjukt hahaha,
är bakis innan jag har druckit, det skulle vara nått va ;P
då behöver man ju inte tänka på det dagen efter ialf =)
Ikväll ska jag förhoppningsvis hinna åka till jakan och möta upp
farfar så vi kan fixa klart köket och badrummet i pappas lgh, så
kanske jag kan flytta in någon gång! Längtar faktist lite grann idag =)
Hörs
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0