Mys kväll med tjejorna :)

Igår blev det en lugn kväll med Jossan och Elina hemma hos Elina :)
Åt pizza och drack ett jätte gott rött vin, ifrån italien tror jag att det var,
den var väldigt kryddigt!
Åååh Jag vill åka till Italien, vartsomhelst Milano, Venedig, Florenc eller Rom!
Några roliga tips?

Vi prata om allt möjligt igår, skulle egentligen inte bli så sent, men när
3 tjejor kommer igång att snacka, ni vet;) haha
Jätte trevligt tjejor! Tack för en mysig kväll =)

Nu ska jag till stan och köpa byxor till jobbet! Och sen tillbaka till IKEA
och köpa en madrass som jag lagt undan till mig! I'm so happy
No more 2 st 90 madrasser till min lilla 160 säng!!





Ciao





Kommentarer
Postat av: Joe

Värsta kvällen:P

men vinet var faktiskt jätte gott!

2009-09-27 @ 14:49:24
URL: http://joesofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0