Springa runt i kista

Idag tog jag ingen sovmorgon, för vaknade upp som ett spjut vid 9.30,
 jätte konstigt, men så var det! så det blev en lugn morgon för jag hade ju
mycket tid =) Senare mötte jag upp Sabina och vi tog en sväng till Kista,
för det blev lite försent för stan, men det dög ialf :)
blev en ljus vanilla ögonskugga ifrån MUS och lite strumpbyxer med ränder,
låter kanske fult men är enkla och fina!






Gud jag känner bara att allt jag skriver just nu inte låter så himmla vettigt?!
Känns bara tråkigt att skriva 
-Hej! Idag så har jag gjort det och det och ska göra det! och det är väl
inte så speciellt roliga saker heller!.. hmm
är bara borta i mina tankar och har mycket jag tänker på, plus
myckeyt onödigt! Blir bara mycket ibland!
Men jag älskar att ställa upp för mina vänner och det kommer jag alltid att
göra hur dåligt jag än kan må själv, kanske inte när jag tuppat av men ja ni vet :)
Ni vet att ni är bäst! ♥
Känner mig just nu bara pshykiskt trött (och kan inte ens stava till det) men WHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0