Tjaaa Frädag!

Gud vad skönt det känns med fredag och lite helg :)
Ska dessvärre jobba imorgon men det är sånt man får tar..;) känns helt
okej faktist, får ju sova ut på söndag!
Stressig morgon och det var ingen här imorse, jag fick tillomed öppna
och jag som ville ha min lönelatte ;) haha, får väl ta den på lunchen ?!
Ursh latte är inte bra, blir bara så uppblåst i magen, men när jag ska göra mina
Detoxveckor (2) så ska jag försöka undvika kaffe och massa mjölk, men kan inte
leva utan Coca-colan!!


Hemsk bild idag, men har på mig mina nya skor, helt underbart söta
och sköna =)


Saknar min SimBaah!!

ciao

Kommentarer
Postat av: soso

Ja gud så fina skor linnda jag dör=)

2009-09-25 @ 09:33:38
Postat av: nono

asså linnda du är bara för rolig!!! hahahaha äl du tar kort på dig själv hahah du äger

2009-09-25 @ 14:23:42
Postat av: n

eller nej ssåg fel haha

2009-09-25 @ 14:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0