True blood najs

heeh nu  blir det true blogg =) Bästa som finns just nu,
men nästa vecka Kommer Despo tillbaka! Bra va Nono?!
Påtal om blod, så har jag blödigy näsblod 2 gånger idAG..:(
Första gången varade i typ 15 min.. skit jobbigt, men vet ni vad det värsta var
att jag nös typ 6 gånger oxå medans... haha helt sjukt!
saknar Brorsan och Simba, ha ska en film kväll i helgen :)
Fick madagaskar 2 filmen idag på jobbet för bra arbete i september :)
Tack Alen! :)

En dag på jobbet som denna



blodig, seg men rolig hehe :P

Avis på mamma och Ingela


ciao



Kommentarer
Postat av: nono

heeej hahahaha asså vad tar du för kort?? hahah du är ju bara för rolig!!

ja nästa vecka ska du se vem mike valde... men jag ska titta nuu muhhaha;);) pusspuss

2009-10-01 @ 12:21:29
Postat av: Maria Uppsala

Halloj tjejen! Så nu har du två bloggar att sköta.. Va gulligt av dig :-) så vi kan få se hur brudarna har det.. Du jag måste hålla med.. Den där jackan va grymt snygg..!! Va ju synd att de va London..:-(

Ha en bra Lör, själv sitter jag på jobbet.. Kram Maria

2009-10-03 @ 11:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0