Hej du

Hejsan! Fan vilken skrivtorka jag haft aså allvarligt varför skaffa jag en blogg??
Riktigt synd, jag vill ju skriva massa och hjälpa folk :)
Hmm Linnda det savejur, kan inte stava just nu hehe.
Nä men ni vet själva att fan vad tråkigt det är i denna årstid. Jag bara sitter och fryser och fixar med den j'vla
lght..!! Det kommer nog komma lite roliga saker framöver ;)
Ska på en stor tillställning snart och lääängtar tills det =) Det kommer nog bli en jävligt rolig dag och lärorik.
Men det är hemligt just nu!

Måste bara säga att fan vad duktig jag var idag, betalade nästan alla räkningar så jag inte glömmer bort det. Men mindre duktig när jag smällt i mig 2 st semlor, fast utspritt en igår och en idag, den idag var jättegod =)
Tack tjejor :) Natta och Kicki!
Nästa vecka blir brorsan 18 år också, fan vad tiden går fort, en vecka imorgon (Alltså onsdag)
Kommer ihåg när han var så liten och vi var i mumin dalen (Den varmaste dagen någonsin i norden)
och var så rädd för mumin och stod och ropa på han hihi (intärnt)
nä nu ska jag dricka mit té och ta det lungt, en ny dag imorgon och måste fan bli piggare.
Snart ska jag börja mitt nyttiga liv! I Swear, börjar bli tjock och lat! Allvarligt
Sov gott!






Ciao

Kommentarer
Postat av: Pia

Ha ha ...vad e det för idiot i bakrunden på mitten bilden?

Ja den där degn i Mumindalen...fy vad det var varmt då, men just nu längtar jag efter värme!

Puss puss...

2010-02-16 @ 22:53:00
URL: http://piahedman.blogg.se/
Postat av: :D

Hj!!

2010-02-16 @ 23:24:03
Postat av: Alen

Tröttis

2010-02-16 @ 23:51:29
Postat av: stoffe

Haha, ja var är värmen Håller med Pia. Tom dörren till soprummet hade fryst fast igår. Helt sjukt

Förresten om tiden går snabbt så får du ju flytta snart :) Puss puss

2010-02-17 @ 11:04:54
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0