Så kan det gå

så det kan gå hahaha
när man är lite tankspridd och virri som lilla jag ;)
Stod på jobbet och jobbade för fullt vid halv 11 tiden och började tänka på allt möjligt
-Ja snart blir brorsan 18, hmm skulle han jobba idag, ja men han börjar ju snart osv..
Då slog det mig, JAG hade låst in Brorsan i sitt eget hem! Hahahaha
och han skulle ju till jobbet, fan jag hade lås uderlåset  imorse och den nyckeln har han inte.
Fick springa hem och låsa upp för lillgrabben ;) vad skulle du göra utan mig?! =D


Och nu har jag min lilla minilunch men fick inte sitta i köket för jocke skulle ha intervju.
Så står och äter vid datorn, men har ju hört att om man står och äter så förbränner man ju snabbare ;)
Ja och gymmet blir  när?! snart så, när värmen kommer, hahaha :)
Syns och hörs ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0