Hej hopp!

Hej bloggen!
Jobbat idag och en tidig tid fick jag, tog tåget hemmifrån kl 7.20! Ursh på en jävla lördag då man ska sova.. hehe
Nä nu har jag också ställt mig i Sthlm stad bostadskö (IGEN) glömde betala förra gången som då var för
ca 4 år sen.. hm ;)! Ooj!
Men det var ju riktigt kul att anmäla sig och sitta och fylla i anmälor på lägenheter, längtar så mycket tills
jag får mig alldeles egna, men fan farsans lägenhet är riktigt snygg och när den är färdig blir den nice,
plus med mitt svara barköksbord och soffan ;)
Men jag ska fan in mot stan, helst hammarbysjöstad <3Love

(*Dett var då lördagens inlägg, men blogg.se funka som vanligt inte när jag ska skriva något** :<

Igår- Snabba Cash♥



Tjockis grisen simba och hans syskon när dom var små valpar


Kommentarer
Postat av: bella

åå vilken sötis simba är!! va filmen bra? jag saknar dig gumman!! puss älskar dig <3

2010-01-25 @ 20:02:59
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0