Tjooho

God morgon!
Idag kom kylan tillbaka IGEN.. när ska det sluta?!
När blir det sol och värme.. orkar fan inte med min stora tjocka vinter jacka mer, men den är ju varm så det är helt OK ;) Och blek är man också.. :(
Igår blev det lite vin med Ariel och tjejorna =) Träffade också Ariel´s syrra Ashely!
Lika som bär ;) Lägger upp bilder sen när jag snott ifrån Ariel haha..
Idag mina vänner börjar mitt nya liv JAG MÅSTE TILL GYMMET! Kapade en träningsbh och två t-toppar igår så nu matchar jag från topp till tå ;P

Nu ska jag ta min caféLatte med Häjselnut i och städa upp lite snabbt i labbet!
TTYL ;)

ciao


<3


På stan med munnen full med mat, trevligt ;)


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Linda. Linda. Linda!!!!

NÄR SKA VI SES??

Kram

2010-01-27 @ 22:32:02
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0